Få pakken før jul:
Lave priser hele julen

Dager
Timer
Min
Sek

10 000+ fornøyde kunder

Trustpilot Header

FAQ

Vanligste spørsmål

Hvis du ønsker å returnere en bestilling du har lagt på nettstedet vårt av en eller annen grunn, aksepterer vi returer opptil 60 dager fra kjøpsdatoen.

Av hensyn til miljøet sender vi ikk med fraktmerke for returer inni pakken din.

Hvis du ønsker å returnere et produkt, må du kontakte vår kundeservice og gi beskjed. Send en e-post merket «Retur» til kontakt@curli.no med bestillingsnummeret ditt og årsaken til returen. Ikke returner et produkt uten å kontakte oss først.

Vi vil sende deg et returfraktmerke på e-post.

Vær oppmerksom på at vi ikke tilbyr gratis returer på varer under kr 600. Så snart bestillingen er returnert til oss og vi har mottatt den, vil vi utstede refusjonen og trekke fra returfraktkostnaden fra produktverdien. Returkostnaden er vanligvis det samme beløpet du betalte i frakt for å motta varen.

Når du gjør en retur, må produktet være i sin originale emballasje og fortsatt i samme nye stand som da varen ble mottatt.

Vi ønsker ikke at kunder sender tilbake produkter uavhengig; vi foretrekker å lage riktige fraktmerker til den gyldige adressen. Hvis vi oppretter fraktmerket, har vi også alle rette verktøyene til å spore forsendelsen hvis noe går galt. Hvis du sender pakken selv, må du være klar over at du må dekke alle kostnadene som er nødvendige for at bestillingen skal bli levert til oss vellykket.

Hvis du sender et produkt tilbake til oss på eget initiativ, kan det ende opp på en annen adresse eller hentepunkt, og vi vil ikke kunne hente det. Vi utsteder ikke refusjoner før vi mottar produktene. For å minimere eventuelle forsinkelser og lignende, anbefaler vi alltid å kontakte oss før du ordner en retur på egen hånd.

Selv om vi gjennomfører grundige kontroller av produktene våre, er det fortsatt mulig at de i sjeldne tilfeller kan oppstå feil. Hvis du oppdager at produktet ditt har en produksjons- eller materiellfeil, kontakt kundeservice på kontakt@curli.no så hjelper vi deg.

CURLI gir en 2-års utvidet garanti for hvert produkt som selges via nettsiden www.curli.no. Garantien gjelder i tillegg til, og ikke i stedet for, rettigheter som forbrukerloven gir. Forbrukere har rett til å velge om de vil kreve service i henhold til garantien eller forbrukerloven. Du kan lese mer på forbrukerrådet sin nettside her.

I løpet av garantiperioden har du rett til å klage på produksjonsfeil, materiellfeil eller feil som er oppdaget etter vanlig bruk. Hvis feilen skyldes uforsiktig bruk, har du ikke rett til å fremme krav. Vi behandler hver sak individuelt.

Vi trenger bevis på feilen, kvittering, samt bestillingsnummer for å gjøre et gyldig krav. Send oss gjerne en e-post der du kort beskriver skaden og hvordan den oppstod. Det ville også vært flott hvis du kunne ta noen bilder og/eller spille inn et kort videoklipp som viser skaden/problemet.

Alle våre pakker blir sendt med PostNord. Når pakken er klar til å bli hentet, vil du motta en SMS med informasjon samt en hentekode. Du kan deretter hente pakken din på nærmeste PostNord hentestasjon.

Etter at ordren din er sendt vil du motta sporingsnummer på sms. Finner du ikke sporingsnummeret kan du kontakte oss på kontakt@curli.no.