Få pakken før jul:
Lave priser hele julen

Dager
Timer
Min
Sek

10 000+ fornøyde kunder

Trustpilot Header

FAQ

Returer og krav

Returer

Ved alle kjøp over kr 600 betaler du verken frakt eller returfrakt, forutsatt at du benytter PostNord som fraktselskap. For kjøp under dette beløpet, vil returfrakten koste det samme som du betalte i frakt for å motta varen. Så snart bestillingen er returnert til oss og vi har mottatt den, vil vi utstede refusjonen og trekke fra returfraktkostnaden fra produktverdien.

Hvis du ønsker å returnere en bestilling du har lagt på nettstedet vårt av en eller annen grunn, ikke bekymre deg, vi aksepterer returer opptil 60 dager fra kjøpsdatoen.

Du vil ikke finne et fraktmerke for returer inni pakken din, og det er fordi vi ønsker å spare papir og miljøet.

Hvis du ønsker å returnere et produkt, må du kontakte vår kundeservice og gi beskjed. Send en e-post merket «Retur» til kontakt@curli.no og la oss få vite bestillingsnummeret ditt og årsaken til returen. Ikke returner et produkt uten å kontakte oss først.

Vi vil sende deg et returfraktmerke på e-post.

Vær oppmerksom på at vi ikke tilbyr gratis returer på varer under kr 600. Så snart bestillingen er returnert til oss og vi har mottatt den, vil vi utstede refusjonen og trekke fra returfraktkostnaden fra produktverdien. Returkostnaden er vanligvis det samme beløpet du betalte i frakt for å motta varen.

Når du gjør en retur, må produktet være i sin originale emballasje og fortsatt i samme nye stand som da varen ble mottatt.

Vi ønsker ikke at kunder sender tilbake produkter uavhengig; vi foretrekker å lage riktige fraktmerker til den gyldige adressen. Hvis vi oppretter fraktmerket, har vi også alle rette verktøyene til å spore forsendelsen hvis noe går galt. Hvis du sender pakken selv, må du være klar over at du må dekke alle kostnadene som er nødvendige for at bestillingen skal bli levert til oss vellykket.

Hvis du sender et produkt tilbake til oss på eget initiativ, kan det ende opp på en annen adresse eller hentepunkt, og vi vil ikke kunne hente det. Vi utsteder ikke refusjoner før vi mottar produktene. For å minimere eventuelle forsinkelser og lignende, anbefaler vi alltid å kontakte oss før du ordner en retur på egen hånd, og vi vil gjerne hjelpe deg.

Kunden har rett til å returnere produktet innen 60 dager etter bestilling. Denne retten gjelder bare dersom produktet og den originale emballasjen kan returneres i samme stand som da den ble mottatt.

CURLI tilbyr gratis retur, og betaler for returkostnadene. Hvis en gjenstand ble skadet under transport, må CURLI kontaktes innen 60 dager for informasjon om en ny vare. CURLI tar ikke ansvar for returvarer som går tapt i posten.

Alle godkjente refusjoner blir behandlet innen 14 dager etter at de har ankommet lageret. Det kan ta flere dager før bankoverføringen er synlig på Kundens konto. Kontakt CURLI dersom refusjonsbeløpet ikke har kommet innen 20 dager.

Krav

Selv om vi gjennomfører grundige kontroller av produktene våre, er det fortsatt mulig at de i sjeldne tilfeller kan være feilaktige. Hvis du oppdager at produktet ditt har en produksjons- eller materiellfeil, kontakt kundeservice på kontakt@curli.no så hjelper vi deg.

CURLI gir en 2-års utvidet garanti for hvert produkt som selges via nettsiden www.curli.no. Garantien gjelder i tillegg til, og ikke i stedet for, rettigheter som forbrukerloven gir. Forbrukere har rett til å velge om de vil kreve service i henhold til garantien eller forbrukerloven. Du kan lese mer på forbrukerrådet sin nettside her.

I løpet av garantiperioden har du rett til å klage på produksjonsfeil, materiellfeil eller feil som er oppdaget etter vanlig bruk. Hvis feilen skyldes uforsiktig bruk, har du ikke rett til å fremme krav. Vi behandler hver sak individuelt.

Vi trenger bevis på feilen og en kvittering/bestillingsnummer for å gjøre et gyldig krav. Send oss gjerne en e-post der du kort beskriver skaden og hvordan den oppstod. Det ville også vært flott hvis du kunne ta noen bilder og/eller spille inn et kort videoklipp som viser skaden/problemet.